Координатор проекту: Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

Курбан Олександр Васильович
Пошуковий профіль науковця на порталі НБУВ

ID: 0041179 адреса матеріалу: http://irbis-nbuv.gov.ua/ASUA/0041179


Курбан Олександр Васильович
(доктор наук)




Списки документів формуються автоматично
на основі електронних ресурсів НБУВ.
До списків можуть бути включені публікації авторів з подібними іменами або однофамільців

      Праці:

  1. [Д] (2018) Сучасні інформаційні війни у соціальних онлайн-мережах
  2. [К] (2011) Діагностика та моделювання PR-процесів
  3. [К] (2011) Діагностика та моделювання PR-процесів
  4. (2012) Діагностика та моделювання РR-процесів
  5. (2014) PR у маркетингових комунікаціях
  6. (2017) Інформаційні війни у соціальних он-лайн-мережах

      Наукова періодика:

  1. (2013) Класифікація соціальних мережевих технологій як PR-інструментів
  2. (2013) Соціальні мережеві технології: типологія та класифікація
  3. (2014) PR-аспекти інформаційної безпеки організаційних структур
  4. (2014) Базові основи аналізу соціальних комунікацій
  5. (2014) Базові основи системного PR-планування
  6. (2014) Бренд у системі сучасних соціальних комунікацій
  7. (2014) Соціальні мережі в роботі сучасного PR-­фахівця
  8. (2014) Соціальні мережі як інструмент у галузі PR
  9. (2014) Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах
  10. (2014) Технології та методи оцінки ефективності роботи в соціальних мережах (за матеріалами комплексного SMM-аудиту Київського міського центру зайнятості)
  11. (2015) Теорія інформаційної війни: базові основи, методологія та понятійний апарат
  12. (2016) Загальна характеристика сучасного інтернет-простору в контексті використання соціальних онлайн-мереж
  13. (2016) Історія становлення та розвитку технологій інформаційних війн
  14. (2016) Медіавіруси та їх використання як інформаційної зброї
  15. (2016) Мережеві онлайн-проекти: структура та принципи функціонування (в рамках інформаційної війни)
  16. (2016) Практика застосування маркетингових інструментів у сучасній мережевій інформаційній війні
  17. (2016) Прийоми та засоби приховання й ідентифікації авторства акаунтів у соціальних мережах
  18. (2016) Ситуативне планування інформаційно-психологічних процесів у соціальних онлайн мережах
  19. (2016) Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами в соціальних мережах
  20. (2016) Сучасна гібридна війна та її інформаційна складова
  21. (2016) Сучасні інформаційні війни в соціальних онлайн-мережах
  22. (2016) Теорія та методологія сучасних онлайн-мережевих процесів
  23. (2017) Інноваційні вірусні технології в сучасних онлайн-мережевих війнах
  24. (2017) Інтернет-технології та онлайнові соціальні мережі у сучасній гібридній війні
  25. (2017) Інформаційне протистояння в онлайн мережевому середовищі під час захоплення Росією території АР Крим (лютий - березень 2014 р.)
  26. (2017) Інформаційне супроводження російської гібридної агресії в Донбасі (2014-2016)
  27. (2017) Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація
  28. (2017) Основи сучасної національної інформаційної безпеки України
  29. (2017) Специфіка та особливості використання соціальних мереж в інформаційних конфліктах
  30. (2018) Інноваційні технології управління інформаційними процесами в сучасних українських медіа

      Реферативна інформація:

  1. (2002) Комплексна пам'ятка поблизу с. Вільне
  2. (2011) Діагностика та моделювання PR-процесів
  3. (2012) Діагностика та моделювання РR-процесів
  4. (2014) Соціальні мережі як інструмент у галузі PR
  5. (2014) Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського