Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0419U000402<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Долінська Людмила Василівна 
Розвиток професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / Л. В. Долінська ; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. — 2019 — укp.

Дисертаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню, експериментальній перевірці педагогічних умов і моделі розвитку професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу. Уточнено термінологічний апарат досліджуваної проблеми. Виокремлено компоненти розвитку професійної компетентності, які є найбільш динамічними в системі освітнього середовища коледжу: теоретико-інформа¬ційний, діяльнісно-практичний, мотиваційно-ціннісний. У відповідність до цих компонентів, визначено критерії (когнітивний, діяльнісний, мотиваційний), а також показники, що їх характеризують. Кількісна оцінка показників здійснювалася шляхом проведення тестів, анкетування, опитування учасників педагогічного експерименту. Виокремлені наступні педагогічні умови. Перша – науково-методичний супровід – випливає з необхідності розширення професійно-комунікативних можливостей для передачі науково-методичного та педагогічного досвіду безпосередньо під час перших років практичної роботи. Другою умовою є наявність організаційно-інформаційної системи. Ця умова передбачає поглиблення теоретичної підготовки педагога і ґрунтується на координації і гармонізації зв'язків зі студентами і колегами. Третя педагогічна умова – це супровід з організаційно-виховної роботи, який передбачає роботу викладача, як асистента куратора студентської групи, асистента психолога, організатора виставок методичних і творчих робіт та ін. Запропонована модель розвитку професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу. Практична реалізація моделі здійснювалася шляхом проведення констатувального та формувального етапів педагогічного експерименту. Проведена статистична обробка отриманих даних. Зроблено висновок про ефективність запропонованих дій і впровадження практичних заходів щодо розвитку професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського