| Березка Софія Вікторівна Особливості психокорекції поведінкових розладів дітей з порушенням інтелектуального розвитку засобами арт-терапії: автореф. дис. ... к. психол. н. : 19.00.08 - Спеціальна психологія / С. В. Березка ; Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України. — 2019 — укp.Дисертаційну працю присвячено проблемі психокорекції поведінкових розладів дітей старшого дошкільного віку засобами арт-терапії. Визначено основні теоретичні підходи до розуміння поведінкових розладів: клінічний, соціально-педагогічний та психолого-педагогічний. З'ясовано, що в рамках дослідження дітей дошкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку доцільно використовувати психолого-педагогічний підхід. В межах цього підходу, визначено основні компоненти поведінкових розладів дошкільників з порушенням інтелектуального розвитку, причини їх утворення та описано психологічний портрет дітей з основними проявами поведінкових розладів.Виділено основні критерії сформованості агресивної та гіперактивної поведінки як складових компонентів поведінкових розладів дошкільників з порушенням інтелектуального розвитку. Розроблено модель та програму психокорекції поведінкових розладів дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку, яка інтегрує у собі різні види арт-терапії та форми роботи. Доведено, що арт-терапія є універсальним засобом психокорекції поведінкових розладів дітей з порушенням інтелектуального розвитку в дошкільному віці. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|