| Рикова Лариса Леонідівна Педагогічні умови використання навчальних моделей у процесі підготовки вчителів природничо-математичних спеціальностей: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / Л. Л. Рикова ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. — 2019 — укp.Об'єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у педагогічних закладах вищої освіти. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка педагогічних умов використання навчальних моделей у процесі професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей. Наукова новизна полягає у тому, що уперше теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови використання навчальних моделей у процесі професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей: взаємозумовлене використання структурних і функціональних моделей, що породжують одна одну й органічно пов'язані між собою; використання еволюційних ланцюжків моделей, які відображають розвиток наукових уявлень; використання моделей-аналогів, що відтворюють єдність природи; визначено й теоретично обґрунтовано функції моделей у процесі підготовки вчителів природничо-математичних спеціальностей, здійснено їх класифікацію за провідним спрямуванням (забезпечення доступності об'єктів вивчення в освітньому процесі; сприяння усвідомленню навчального матеріалу; оптимізація організації освітнього процесу, підтримка дослідницької діяльності студентів); уточнено критеріально-діагностичний апарат для оцінювання глибини, системності, гнучкості природничо-математичних знань майбутніх учителів відповідних спеціальностей. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)
Завантажити автореферат
З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|