| Недозим Інна Вікторівна Особливості соціального інтелекту дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра: автореф. дис. ... к. психол. н. : 19.00.08 - Спеціальна психологія / І. В. Недозим ; Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України. — 2019 — укp.Здійснено теоретико-методологічний аналіз та концептуалізація понять «соціальний інтелект» та «розлади аутистичного спектра». Подано теоретичну модель соціального інтелекту дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра, в основу якої покладено структурно-функціональний аналіз розуміння соціального інтелекту. Здійснено експериментальне дослідження соціального інтелекту у дітей з розладами аутистичного спектра та у дітей з нормотиповим розвитком. Розроблено психологічну програму розвитку соціального інтелекту у старших дошкільників як детермінанти ефективного соціального розвитку, що передбачала 3 основні етапи. Доведено ефективність та доцільність впровадження запропонованої програми і показано позитивну динаміку показників соціального інтелекту (соціальні знання, соціальна пам'ять, соціальне прогнозування, соціальне мислення, самооцінка, емоційна виразність, емпатія, саморегуляція, соціальна перцепція, соціальна адаптація, соціальна взаємодія). Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)
Завантажити автореферат
З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|