| Вороніна Ганна Раїсівна Розвиток професійної перспективи старшокласників міських технологічних коледжів Англії: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.07 - Теорія і методика виховання / Г. Р. Вороніна ; Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України. — 2019 — укp.Дисертацію присвячено актуальній проблемі розвитку професійної перспективи старшокласників в освітньому процесі міських технологічних коледжів Англії. Шляхом теоретичного аналізу узагальнено психолого-педагогічне підґрунтя проблеми розвитку професійної перспективи англійських старшокласників; розглянуто сутність понять, якими послуговуються британські фахівці у сфері розвитку професійної перспективи старшокласників: «перспектива», «часова перспектива», «професійно орієнтоване навчання». Виокремлено й схарактеризовано структурні компоненти професійної перспективи англійських старшокласників (когнітивний, емоційно-ціннісний, довільної спонуки, діяльнісний); уточнено сутність поняття «професійна перспектива англійського старшокласника». Розкрито організаційно-методичні особливості освітнього процесу у міських технологічних коледжах Англії щодо розвитку професійної перспективи старшокласників; узагальнено форми та методи, спрямовані на розвиток професійної перспективи старшокласників у досліджуваних англійських закладах середньої освіти. На основі порівняльного аналізу проблеми розвитку професійної перспективи старшокласників в Англії та Україні розроблено рекомендації щодо використання конструктивних ідей англійського досвіду в українському освітньому середовищі. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|