Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0419U005240<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Черешнюк Олена Анатоліївна 
Формування готовності педагогів до соціально-економічного виховання дошкільників у системі післядипломної освіти: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / О. А. Черешнюк ; Льотна академія Національного авіаційного університету. — 2019 — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування готовності педагогів до соціально-економічного виховання дошкільників у системі післядипломної освіти, виконано теоретичне узагальнення та практичне розв'язання означеної проблеми. Аналіз науково-методичної літератури та реального стану досліджуваної проблеми дали змогу уточнити поняття «готовність педагогів до соціально-економічного виховання дошкільників», під якою розуміється багатокомпонентне професійно-особистісне утворення, що містить у своєму складі систему професійно-педагогічних знань, умінь, навичок, комплекс індивідуально-психологічних якостей особистості, її соціально-економічного переконання, погляди; уможливлює ефективність освітнього процесу; забезпечується єдністю когнітивного, діяльнісного, рефлексивного та креативного компонентів готовності фахівця.На основі аналізу, узагальнення і систематизації конкретизовано структурні компоненти (когнітивний, діяльнісний, рефлексивний, креативний), критерії (інтелектуальний, практико-орієнтовний, рефлексивно-оцінний, креативно-творчий), показники й рівні (високий, достатній, середній, низький) готовності педагогів до соціально-економічного виховання дошкільників у системі післядипломної освіти. Перевірено ефективність запропонованих педагогічних умов: використання інтерактивних методів і сучасних педагогічних технологій з метою набуття педагогами професійного досвіду та подальшого самовдосконалення; створення сучасного освітнього предметно-розвивального середовища через взаємодію наукового та творчого підходів до професійного розвитку педагогів; використання педагогічного інструментарію, що ґрунтується на інтерактивній взаємодії педагогічного колективу та батьків. Розроблено й обґрунтовано організаційну модель формування готовності педагогів до соціально-економічного виховання дошкільників у системі післядипломної освіти, що складається з чотирьох взаємопов'язаних етапів: організаційного (мета, завдання та принципи формування готовності), змістового (компоненти, критерії показники готовності), активно-практичного (педагогічні умови, форми, методи роботи), оцінно-результативного (рівні сформованості готовності, результат).У дисертації докладно описано логіку й перебіг педагогічного експерименту. Обґрунтовано методичні рекомендації для науково-педагогічних працівників закладів післядипломної освіти, а також педагогів-практиків закладів дошкільної освіти щодо формування готовності педагогів до соціально-економічного виховання дошкільників у системі післядипломної освіти.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського