Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0419U005298<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Ткаченко Ірина Валер’янівна 
Обґрунтування науково-практичних підходів до управління системою маркетингу взаємовідносин суб'єктів фармацевтичної діяльності: автореф. дис. ... к. фармац. н. : 15.00.01 - Технологія ліків, організація фармацевтичної справи та судова фармація / І. В. Ткаченко ; Національний фармацевтичний університет. — 2019 — укp.

Дисертація присвячена обґрунтуванню системи маркетингу взаємовідносин у фармації, розробці моделі складових маркетингу взаємовідносин суб'єктів фармацевтичної діяльності, визначено їх основні завдання, що сприяє комплексному застосуванню цієї маркетингової концепції у фармацевтичній галузі. Уперше з метою формування нематеріального активу, як чинника додаткової складової конкурентоспроможності, побудовано концептуальну модель маркетингової ділової мережі взаємовідносин фармацевтичного підприємства із ключовими партнерами з використанням соціально-ринкового підходу й урахуванням багаторівневої структури чинників впливу на взаємовідносини учасників мережі. Уперше розроблено науково-практичні підходи до комплексної оцінки лояльності клієнтів аптечного закладу на основі концепції Servqual. Розроблено методику й алгоритм оцінки якості обслуговування й лояльності клієнтів аптечного закладу та шкалу для інтерпретації якості обслуговування. Запропоновано науково-практичні підходи до оцінки лояльності клієнта аптечного закладу за компонентами лояльності. Розроблено методику й алгоритм оцінки лояльності клієнта до аптечного закладу за компонентами лояльності. Доведено можливість і доцільність використання сукупності методів оцінки лояльності клієнта, які дозволяють отримати зіставні результати і визначити її діапазон. Побудовано поліноміальну регресійну модель другого порядку для прогнозування інтегрального показника servqual-розриву якості обслуговування в аптечному закладі з високим ступенем апроксимації, що дозволяє підвищити обґрунтованість прийняття управлінських рішень і ефективність роботи аптечного закладу. Запропоновано методичні підходи до оцінки ефективності упровадження маркетингових розробок із визначення якості обслуговування, формування й оцінки лояльності відвідувачів аптечного закладу. Доведено наявність соціально-економічного ефекту в аптечному закладі при упровадженні запропонованих маркетингових розробок.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського