| Сігетій Ігор Петрович Розвиток готовності педагогічних працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / І. П. Сігетій ; Рiвненський державний гуманiтарний унiверситет. — 2019 — укp.У дослідженні проаналізовано феномен готовності педагогічних працівників до інформаційно-управлінської діяльності. Розкрито методологічні підходи та принципи визначення змісту й компонентів готовності: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-інтелектуальний, операційно-діяльнісний і оцінно-регулятивний. Науково обґрунтовано педагогічні умови розвитку готовності педагогічних працівників до інформаційно-управлінської діяльності. Розроблено й апробовано модель розвитку готовності педагогічних працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти. Запропоновану модель структуровано на рівні компонентів готовності, стрижневих чинників, принципів і засобів реалізації, педагогічних умов забезпечення, які синтезовано зумовлюють очікуваний результат – розвиток готовності педагогічних працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти. Експериментально перевірено дієвість розроблених організаційно-педагогічних заходів розвитку готовності педагогічних працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|