| Лашук Наталія Миколаївна Формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / Н. М. Лашук ; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. — 2020 — укp.У дисертації досліджено проблему формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки. Уточнено сутність поняття «медіакомпетентність майбутніх маркетологів», з'ясовано структуру медіакомпетентості майбутніх маркетологів та виокремлено три компоненти (когнітивний, мотиваційно-діяльнісний та інтерпретаційно-оціночний), критерії (змістовний, мотиваційно-практичний та рефлексивно-аналітичний) з відповідними показниками, охарактеризовано рівні (базовий, достатній, креативно-технологічний) сформованості медіакомпетентності майбутніх маркетологів. Визначено, обґрунтовано доцільність й експериментально перевірено дієвість запропонованих педагогічних умов: організація медіаосвітнього простору, інтеграція медіаосвітніх елементів і технологій у процесі фахової підготовки майбутніх маркетологів; залучення студентів до творчої медіадіяльності у процесі фахової підготовки. Розроблено й обґрунтовано модель формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки. Результати проведеного педагогічного експерименту засвідчили ефективність визначених педагогічних умов формування медіакомпетентності майбутніх фахівців у процесі фахової підготовки. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)
Завантажити автореферат
З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|