Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0420U100610<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Федюк Галина Зіновіївна 
Розвиток педагогічної майстерності вчителів природничих предметів у процесі неперервного професійного самовдосконалення: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / Г. З. Федюк ; Львівський державний університет безпеки життєдіяльності. — 2020 — укp.

Дисертаційна робота присвячена дослідженню проблем удосконалення профе-сійно-педагогічної діяльності вчителів природничих предметів шляхом розвитку їх-ньої педагогічної майстерності. На основі аналізу теоретико-методологічних підходів і психолого-педагогічних засад професійної діяльності вчителів, вивчення особ-ливостей викладання природничих предметів у закладах загальної середньої світи, а також дослідження концептуальних аспектів неперервного професійного самовдос-коналення особистості виявлено сутність, зміст і структуру педагогічної майстерно-сті вчителя, специфічні принципи ефективного процесу професійного самовдоско-налення вчителів природничих предметів, визначено критерії, показники і рівні пе-дагогічної майстерності вчителів природничих предметів. Теоретично розроблена й упроваджена модель розвитку педагогічної майстер-ності вчителів природничих предметів у процесі неперервного професійного самов-досконалення (цільовий, концептуально-дидактичний, змістово-проектувальний, ор-ганізаційно-технологічний і критеріально-діагностичний блоки). Обґрунтовані орга-нізаційно-педагогічні умови неперервного розвитку педагогічної майстерності вчи-телів природничих предметів – комплекс науково-методичних заходів, які забезпе-чують зростання ефективності їхньої педагогічної діяльності. Методика розвитку професійно-особистісних та операційно-діяльнісних складових педагогічної майсте-рності вчителів природничих предметів обіймає види, засоби і технології підвищення кваліфікації, самоосвіти і невпинного саморозвитку педагогічних працівників. Доведено, що реалізація запропонованих інновацій суттєво покращує процес профе-сійного самовдосконалення, підвищує якісні показники і динаміку розвитку педаго-гічної майстерності вчителів природничих предметів.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського