Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0420U101310<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Келемен Андріана Василівна 
Формування педагогічної культури майбутніх соціальних працівників на засадах акмеологічного підходу в закладах вищої освіти.: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / А. В. Келемен ; Національний університет "Львівська політехніка". — 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – процес підготовки майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти.Мета дослідження – визначити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови формування педагогічної культури майбутніх соціальних працівників, шляхом впровадження акмеологічного підходу в освітній процес.Методи дослідження: системно-структурний аналіз, моделювання, аналіз, узагальнення, проектування, абстрагування, класифікація, спостереження, вивчення передового педагогічного досвіду, опитування, тестування, анкетування бесіди, колективні обговорення, порівняння, педагогічний експеримент, методи математичної статистики.Вперше визначено організаційно-педагогічні умови формування педагогічної культури майбутніх соціальних працівників на засадах акмеологічного підходу (вдосконалення суб'єктності як засобу саморозвитку майбутнього соціального працівника; активне використання інтерактивних методів навчання в освітньому процесі; спонукання до самопізнання та самовдосконалення шляхом використання творчих завдань та педагогічних ситуацій; розвиток особистісних якостей та педагогічної рефлексії, шляхом впровадження тренінгових технологій); розроблено структурну модель, яка охоплює цільово-концептуальний (соціальне замовлення, мета, завдання); теоретико-методологічний (професіограма, підходи, принципи); змістово-технологічний (етапи й освітні технології); процесуально-організаційний (організаційно-педагогічні умови, методи, форми, засоби; оцінювально-результативний (компоненти, критерії, рівні та результат) блоки. Удосконалено зміст і структуру педагогічної культури майбутніх соціальних працівників на засадах акмеологічного підходу, представлену мотиваційно-ціннісним, когнітивно-аксіологічним, конативно-діяльнісним, рефлексивно-особистісним компонентами, визначено критерії, показники та рівні (низький, середній, високий) її сформованості.Уточнено зміст поняття «педагогічна культура майбутніх соціальних працівників»; встановлено особливості її формування на засадах акмеологічного підходу.Набули подальшого розвитку теоретичні та практичні засади впровадження акмеологічного підходу у професійну підготовку майбутніх соціальних працівників.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського