Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0420U101496<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Верзілова Ганна Романівна 
Бухгалтерський облік та аудит маркетингової діяльності торговельних підприємств: автореф. дис. ... к. е. н. : 08.00.09 - Бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності) / Г. Р. Верзілова ; Харківський державний університет харчування та торгівлі. — 2020 — укp.

Об'єкт – процес формування інформаційних ресурсів бухгалтерського обліку та аудиту для управління маркетинговою діяльністю торговельних підприємств; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – вирішення актуального науково-практичного завдання з удосконалення організаційно-методичних положень бухгалтерського обліку та аудиту операцій маркетингової діяльності торговельного підприємства; новизна – концептуальна модель інформаційної системи маркетингової діяльності торговельного підприємства, класифікація маркетингових витрат та активів, методичні засади обліку операцій маркетингової діяльності, термінологічний апарат бухгалтерського обліку маркетингової діяльності, послідовність етапів процесу документування операцій маркетингової діяльності, обліково-маркетинговий інтерфейс підприємства роздрібної торгівлі, теоретико-організаційні та методичні засади аудиту маркетингової діяльності

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського