| Бицюк Вікторія Володимирівна Формування професійної суб'єктності майбутніх учителів фізичного виховання у процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... к.пед.н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / В. В. Бицюк ; Класичний приватний університет. — 2020 — укp.У дисертації викладено нове вирішення проблеми формуванняпрофесійної суб'єктності майбутніх учителів фізичного виховання в процесіфахової підготовки.Обґрунтовано, що професійна суб'єктність учителя фізичного виховання– це інтегративна особистісна якість, що характеризує здатність учителя бутисуб'єктом педагогічної діяльності й виражається в спроможності формулюватиїї мету згідно із суспільними імперативами, самостійно планувати, виконуватита корегувати дії з досягнення цієї мети, а також оцінювати результат цих дій,спираючись на власну педагогічну позицію.Обґрунтовано, що педагогічними умовами формування професійноїсуб'єктності в майбутніх учителів фізичного виховання є: удосконаленняосвітнього процесу впровадженням змістових модулів навчальних дисциплін;формування адекватних уявлень про сутність і закономірності набуттяособистістю професійної суб'єктності на аудиторних заняттях; формування підчас навчальних практик та спортивно-педагогічного вдосконалення образупрофесійного майбутнього; створення рефлексивного середовища в науково-дослідній роботі та на практично орієнтованих лабораторних заняттях;заохочення майбутніх учителів фізичного виховання до вільногосамовираження особистості в позааудиторний час; упровадження в освітнійпроцес методики оцінювання рівня професійної суб'єктності майбутніхучителів фізичного виховання. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|