Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0420U102297<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Філіна Ольга Володимирівна 
Управління ефективністю використання соціальних мереж підприємствами: автореф. дис. ... к. е. н. : 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / О. В. Філіна ; Державний університет телекомунікацій. — 2020 — укp.

Дисертація присвячена поглибленню теоретико-методичних засад іобґрунтуванню прикладних рекомендацій щодо удосконалення управлінняефективністю використання соціальних мереж підприємствами.У роботі розкрито економічну сутність та уточнено завдання, методи йпринципи управління ефективністю використання соціальних мережпідприємствами, зʼясовано особливості та сформовано критерії й системупоказників управління ефективністю використання соціальних мережпідприємствами. Розроблено методичні основи технології управлінняефективністю використання соціальних мереж підприємствами, базисом яких ємодульний підхід, що слугує потужним інструментом для розбудови якісноїсистеми управління ефективністю в логічній послідовності та взаємозв'язку зчітким покроковим гайдом.Виявлено тенденції використання соціальних мереж та інтернеткомунікацій підприємствами, зʼясовано їх значення, цінність та вагомість для вирішення оперативних і стратегічних завдань підприємств. Доведено, щосоціальні мережі посідають важливе місце і з часом важливість і частка цього комунікаційного інструменту постійно збільшуються. Здійснено оцінку SMмаркетингу підприємств, визначено ефективність використання соціальних мереж підприємствами.Обґрунтовано портфель стратегій управління ефективністю використаннясоціальних мереж підприємствами, сформовано карту альтернатив розвиткуSM-маркетингу підприємств та розроблено поведінкові сценарії підприємств усоціальних мережах, що ґрунтуються на капсульному підході та на основі якихздійснено прогноз розширення комунікаційного простору, зростанняконтактних спільнот у соціальній мережі «Facebook» на 2020–2023 рр., щосприяє забезпеченню стабільного рівня ефективності використання соціальнихмереж, оптимізації витрат, своєчасному внесенню змін й корегуваннювідповідних заходів.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського