Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0421U100201<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Хміль-Чуприна Віта Віталіївна 
Популяризація читання художньої літератури в українських засобах масової комунікації: автореф. дис. ... к. соц.ком. : 27.00.01 - Теорія та історія соціальних комунікацій / В. В. Хміль-Чуприна ; Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара. — 2021 — укp.

Об'єктом дослідження є процес популяризації читання засобами масової комунікації.Мета дослідження полягає у виявленні й обґрунтуванні ефективних методів популяризації читання у засобах масової комунікації в іміджевому та промоційному аспектах.Досягнення мети передбачає розв'язання таких завдань:– розкрити теоретико-методологічні засади дослідження популяризації читання у ЗМК;– обґрунтувати роль реклами та промоції книжок у ЗМК в контексті популяризації читання; – розробити типологію відповідних рекламних та промоційних засобів, розкрити їх жанрові особливості; – висвітлити способи привернення уваги до літератури у ЗМК;– довести роль ЗМК у популяризації читання шляхом проведення емпіричного дослідження;– розробити та впровадити проект «Книга у віртуальному просторі», спрямований на популяризацію книги, читання і розвиток читацької культури студентської молоді.Методи дослідження. Методологічним підґрунтям дослідження стала соціальнокомунікаційна парадигма. Комплексний характер дослідження зумовив застосування системного й міждисциплінарного підходів. Для розв'язання поставлених завдань та досягнення мети використано комплекс методів дослідження: теоретичні – аналіз і синтез, індукція і дедукція, порівняння, аналогія, зіставлення – для з'ясування стану розробленості проблеми, визначення понятійно-категоріального апарату; узагальнення та систематизації наукових положень; емпіричні – опитування – з метою виявлення ролі ЗМК у популяризації читання; спеціальні – структурний контент-аналіз ЗМК – для дослідження інструментів і засобів прямої та опосередкованої реклами книг, а також шляхів непрямого пропагування читання у медіа; методи математичної статистики – для кількісного та якісного аналізу емпіричних даних за допомогою методів описової статистики (групування показників і побудова гістограм).Теоретичне значення одержаних результатів полягає в Дослідженні ролі української медіагалузі у популяризації читання із застосуванням міждисциплінарного й системного підходів, а також виявленні завдяки цьому нових шляхів пропагування читання і промоції книг становлять знання, що доповнюють теоретичну складову науки про соціальні комунікації.Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що дослідження може доповнити навчальні програми з курсів «Теорія і практика соціальних комунікацій», «Теорія і практика видавничої справи», «Маркетинг і промоція видань», «Редактор-видавець в умовах ринку» в аспектах розробки стратегії просування книжкових видань, формування у реципієнтів інтересу до читання. Реалізація проєкту «Книга у віртуальному просторі» прияє популяризації книги, читання і розвитку читацької культури студентської молоді. Матеріали дисертаційного дослідження можуть стати підґрунтям для подальших наукових розвідок з досліджуваної проблеми.Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що - вперше: комплексно досліджено потенціал ЗМК у популяризації читання і налагодженні ефективної комунікації між різноманітними соціальними інститутами, що беруть участь у цьому процесі: освітніми закладами, бібліотечними установами, книговидавничими і книготорговельними організаціями; досліджено шляхи непрямого пропагування читання у ЗМК, під якими розуміються літературні ремінісценції у журналістських матеріалах, а також згадування літературних феноменів і читання лідерами громадської думки в інтерв'ю;- уточнено: жанрову палітру реклами книжкової продукції у ЗМК; різновиди опосередкованої реклами та промоції художньої літератури у ЗМК;- набули подальшого розвитку: питання популяризації читання в сучасних умовах; теоретичні підходи до вивчення новітніх способів просування книг і формування інтересу до читання у мережі.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського