Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0421U100602<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Коваль Ігор Миколайович 
Організаційно-економічні форми підприємництва в креативних видах діяльності (на прикладі сучасного репертуарноготеатру): автореф. дис. ... к. е. н. : 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / І. М. Коваль ; Інститут економіки промисловості Національної академії наук України. — 2021 — укp.

Дисертацію присвячено науково-теоретичному обґрунтуванню та розробленню методичних і практичних рекомендацій щодо організаційно-економічних форм підприємництва в сучасному українському репертуарному театрі, який згідно з чинним законодавством України є неприбутковим. Об'єкт дослідження − процес формування та розвитку підприємництва в суб'єктів господарювання, зайнятих креативною діяльністю в секторі культури.Предметом дослідження є теоретичні та методичні положення щодо розробки організаційно-економічних форм підприємництва в сучасному українському репертуарному театрі.Експериментально доведено, що театр як суб'єкт господарювання продукує унікальний економічний результат у сфері відтворення (рекреації) найважливішого в життєдіяльності соціуму ресурсу − людського капіталу, якість і рівень якого визначає ступінь продуктивного довголіття соціуму. Цей феномен має посилюватися за умов створення оголошених державою креативних індустрій. У результаті економіко-математичного моделювання встановлено, що індустрієгенез у театральній галузі може відбутися лише за умов прояву підприємливості всіма її суб'єктами. У репертуарних театрах організаційно-економічні форми підприємництва повинні мати на меті передусім не фінансовий, а важливий соціальний результат – задоволеність глядачів, які приносять у театр свої гроші. Аналіз можливостей для підприємництва в репертуарних театрах свідчить про два організаційно-економічних напрями в їх діяльності, таких як маркетинг партнерських відносин та інтрапренерське продюсування, що знайшло підтвердження в емпіричному дослідженні на базі Харківського академічного театру музичної комедії. Ключові слова: організаційно-економічні форми підприємництва, підприємництво, креативні індустрії, маркетинг партнерських відносин, інтрапренерство, репертуарний театр.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського