| Кругленко Людмила Володимирівна Розвиток ідей полікультурної освіти у вітчизняній педагогічній думці кінця ХХ – початку ХХІ ст.: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки / Л. В. Кругленко ; Криворізький державний педагогічний університет. — 2021 — укp.У роботі здійснено історико-педагогічний аналіз і запропоновано розв'язання проблеми розвитку ідей полікультурної освіти у вітчизняній педагогічній думці кінця ХХ – початку ХХІ ст.На основі системно-хронологічного, соціокультурного, аксіологічного, компаративного та герменевтичного підходів та системи науково-педагогічних методів (термінологічний, проблемно-хронологічний, конкретно-історичний, історико-порівняльний, історико-генетичний, прогностичний, періодизації) виокремлено дві групи джерел (матеріали нормативно-правового характеру та наративні джерела), історико-педагогічна інтерпретація яких надала змогу встановити теоретико-методологічні засади та уточнити сутність базових понять дослідження; розробити та обґрунтувати періодизацію розвитку ідей полікультурної освіти у вітчизняній педагогічній думці кінця ХХ – початку ХХІ ст., виявити домінантні концептуальні положення та схарактеризувати специфіку впровадження ідей полікультурності у практичну площину в межах визначеного хронологічного періоду; окреслити перспективні напрями розвитку ідей полікультурності у вітчизняному освітньому контексті та обґрунтувати продуктивні тенденції розвитку полікультурної освіти за нових соціокультурних умов. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|