| Лабінська Оксана Михайлівна Реалізація екологічної складової у навчанні хімії учнів основної школи Словацької Республіки: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.02 - Теорія і методика навчання (з галузей знань) / О. М. Лабінська ; Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України. — 2021 — укp.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (хімія). – ДВНЗ «Ужгородський національний університет», Ужгород; Київ, Інститут педагогіки НАПН України, Київ, 2021.У дисертації здійснено аналіз теоретичних підходів до реформування шкільної хімічної освіти задля навчання молодого покоління з високим рівнем екологічної культури, спроможного вийти зі стану екологічної кризи, подолати споживацьке ставлення до природи шляхом формування нового розуміння взаємовідносин між людиною і довкіллям та входженням України в європейський освітній і науковий простір і як наслідок – впровадження зарубіжного досвіду екологізації змісту освіти.У дисертації показано міжпредметний характер екологізації освітнього простору. Підкреслено, що у процесі набуття учнями екологічної компетентності головна роль належить закладам освіти. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|