Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0421U101544<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Шинкар Тетяна Юріївна 
Організаційно-змістові засади методичної роботи в дошкільних навчальних закладах України (20 – 30-ті роки ХХ століття): автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки / Т. Ю. Шинкар ; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет". — 2021 — укp.

Об'єкт: методична робота в дошкільних навчальних закладах України у 20 – 30-ті рр. ХХ ст. Мета дослідження: полягає в теоретичному аналізі та висвітленні досвіду організації методичної роботи в дошкільних навчальних закладах України (20 –30 ті рр. ХХ ст.) задля екстраполяції на сучасному етапі розвитку дошкільної освіти в Україні. У дисертації розкрито генезу організаційно-змістових засад методичної роботи в дошкільних навчальних закладах України (20 – 30-ті рр. ХХ ст.) як педагогічного феномену. З'ясовано передумови розвитку організаційно-змістових засад методичної роботи в дошкільних навчальних закладах у досліджуваний період (суспільно-політичні, соціально-економічні, педагогічні). На основі визначених критеріїв розроблено періодизацію розвитку організаційно-змістових засад методичної роботи в дошкільних навчальних закладах у 20 – 30-х рр. ХХ ст. (І етап – 1920 – 1923 рр. – пошуковий; ІІ етап – 1924 – 1929 рр. – новаційний; ІІІ етап – 1930 – 1938 рр. – системоутворювальний). Окреслено тенденції розвитку організаційно-змістових засад методичної роботи в дошкільних навчальних закладах (позитивні, негативні) на кожному з етапів. Схарактеризовано практичну реалізацію організаційно-змістових засад методичної роботи в дошкільних навчальних закладах України у 20 – 30-ті рр. ХХ ст. На основі вивчення форм методичної роботи у 20 – 30-ті рр. ХХ ст. та в сучасних умовах розвитку дошкільної освіти визначено інваріантні форми методичної роботи (методичні об'єднання, методичні ради в закладах, консультації, екскурсії, виставки, курси підвищення кваліфікації, обмін досвідом через педагогічну пресу, семінари, колективні перегляди форм освітнього процесу, робота творчих груп, наставництво, методичний інструктаж, самоосвіта та ін.). Визначено основні напрями вдосконалення методичної роботи в сучасних закладах дошкільної освіти: контрольно-аналітична діяльність; методична підтримка; методичне забезпечення освітнього процесу закладу дошкільної освіти; підвищення кваліфікації педагогічних працівників; інноваційна діяльність.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського