| Яссін Мохамед Алі Абде Культура способу життя учнівської молоді в історії української педагогіки другої половини ХХ століття: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки / М. А. Яссін ; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. — 2021 — укp.Дисертація присвячена розв'язуванню актуальної і практично важливої проблеми формування культури способу життя учнівської молоді. Окреслено науково-теоретичні основи формування культури способу життя в контексті цивілізаційного та культурологічного підходів з урахуванням особливостей українського націєтворення. Наголошено, що спосіб життя особистості детермінується комплексом проблем: економічних, соціальних, демографічних, екологічних та інших, що визначає форми самоствердження (позитивні та негативні) особистості. Спосіб життя розглядається як індивідуально-практична характеристика засвоєної культури, яка, у свою чергу, є визначеним еталоном способу життя особистості. Визначено змістову сутність культури способу життя учнівської молоді через уточнення поняття «культура способу життя» як рівня вдосконалення різноманітних сфер людського життя і діяльності, в яких подані гідні умови життя носія (або суб'єкта способу життя), що постійно змінюються, а своєрідним фундаментом ціннісної орієнтації і мотивації поведінки виступають моральні цінності, що апелюють до вільного вибору особистості і підкріпляються внутрішньоособистими формами самоконтролю та самоствердження» та виокремлення інших основних понять (культура, спосіб життя, здоров'я, діяльність, соціальний добробут, здоровий спосіб життя); критерії і показники культури способу життя учнівської молоді. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|