| Бойко Ігор Володимирович Маркетингове забезпечення економічної безпеки підприємств: автореф. дис. ... к. е. н. : 21.04.02 - Економічна безпека суб'єктів господарської діяльності / І. В. Бойко ; Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК". — 2021 — укp.Об'єкт – процес маркетингового забезпечення економічної безпеки підприємств при просуванні інноваційних продуктів; мета – розробити та обґрунтувати теоретичні і методологічні основи маркетингового забезпечення економічної безпеки підприємств; методи – абстрактно-логічний, монографічний, статистичний, моделювання, порівняльного аналізу, графічний; новизна – запропоновано використання інтегрального показника безпечного маркетингового потенціалу інноваційного продукту, що ґрунтується на його параметрах та враховує вплив деструктивних чинників на нього; визначено комплекс параметрів, на яких повинна базуватися оцінка інновації для забезпечення економічної безпеки підприємств; запропоновано показники маркетингової безпеки та розроблено схему діагностики інноваційного продукту; результати – удосконалено визначення сутності поняття та ролі маркетингової безпеки як об'єднавчої складової; конкретизовано етапи просування інноваційного продукту, що об'єднані в єдину циклічну систему при просуванні інноваційних продуктів; досліджено інструменти інформаційно-аналітичного забезпечення для маркетингу у системі економічної безпеки підприємств; досліджено особливості тестування концепцій інноваційних продуктів з урахуванням біхевіористичних факторів та особливостей ринку. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|