Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0421U102501<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Кущова Тетяна Олександрівна 
Педагогічна спадщина та громадсько-просвітницька діяльність Адріана Митрофановича Топорова (1915–1984 рр.): автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки / Т. О. Кущова ; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. — 2021 — укp.

Предмет дослідження – формування та зміст педагогічних ідей та напрямів громадсько-просвітницької діяльності Адріана Митрофановича Топорова у 1915–1984 рр. у контексті суспільно-політичних і соціально-культурних передумов розвитку педагогічної освіти в Україні. Мета дослідження полягає у здійсненні цілісного аналізу змісту педагогічної спадщини і напрямів громадсько-просвітницької діяльності Адріана Митрофановича Топорова та актуалізації їх значення в контексті реформування сучасної української освіти. Практичне значення роботи полягає в тому, що сформульовані висновки й основні положення дослідження збагачують історико-педагогічні знання, теорію й методику виховної роботи з дітьми, сприятимуть усвідомленню педагогічної спадщини та громадсько-просвітницької діяльності А. М. Топорова й можуть бути використані у підготовці узагальнювальних історико-педагогічних праць із історії української педагогічної думки, підручників і науково-методичних посібників із історії педагогіки, у підготовці лекційних, практичних занять та спецкурсів із дисциплін педагогічного циклу в закладах вищої освіти, а також у початковій школі, в системі інклюзивної освіти, зокрема в методиці навчання читання, написанні літературних творів, застосуванні голосних читань у викладанні мови і літератури, системі художньо-естетичного розвитку, організації позакласної та позашкільної роботи, у сімейному вихованні; в удосконаленні підготовки вчителів початкових класів, учителів-філологів у системі післядипломної педагогічної освіти.Практичне значення результатів дисертації щодо андрагогічного підходу А. М. Топорова визначається також можливістю їх використання в університетах третього віку, в геріатричних закладах та у системі освіти впродовж життя.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського