Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0421U102647<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Рудницька Наталія Анатоліївна 
Професійна підготовка інженерів аграрного профілю в системі вищої освіти Франції: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / Н. А. Рудницька ; Національний університет біоресурсів і природокористування України. — 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена дослідженню питань професійної підготовки інженерів аграрного профілю в системі вищої освіти Франції. Розкрито особливості структури, змісту, форм, методів навчання у процесі їхньої професійної підготовки у французьких вищих інженерних школах, до яких належать модульна система організації навчання з інтегративним модульним контролем комісією; міждисциплінарна структуризація змісту навчання; професіоналізація навчання на основі принципів педагогічної інноваційності,поєднання під час навчання досвіду академічного викладацького складу і фахівців-професіоналів та тісного співробітництва інженерних шкіл з професійними колами; орієнтація інженерів аграрного профілю на виконання ними насамперед управлінської функції; реалізація наскрізного трирічного інженерного проєкту, який виконується майбутнім інженером аграрного профілю на виробництві. Представлено структурно-функціональну схему професійної підготовки інженерів аграрного профілю в університетах і вищих інженерних школах Франції, що унаочнює освітній процес і відображає зміст підготовки цих фахівців протягом трьох років навчання. Схарактеризованоосновні історичні етапи розвитку вищої аграрно-інженерної освіти Франції. Проаналізовано структуру і зміст навчальних програм підготовки інженерів аграрного профілю у Франції й Україні. Обґрунтовано доцільність використання досвіду французьких вищих інженерних шкіл у процесі професійної підготовки інженерів аграрного профілю в Україні (розширення можливостей неформальноїосвіти з подальшою сертифікацією набутих фахівцем компетентностей, запровадження внутрішньої і зовнішньої мобільності студентів шляхом стажування як обов'язкового складника навчального плану, гнучкість програмних компонентів, виконання наскрізного інженерного проєкту).

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського