Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0421U102770<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Бойко Максим Володимирович 
Маркетингова політики як інструмент забезпечення економічної безпеки сільськогосподарських підприємств: автореф. дис. ... к. е. н. : 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / М. В. Бойко ; Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом". — 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, яке полягало вудосконаленні теоретико-методичних засад і наданні практичних рекомендаційщодо використання маркетингової політики як інструменту забезпеченняекономічної безпеки сільськогосподарських підприємств.Уперше запропоновано методичний підхід до оцінювання економічноїбезпеки сільськогосподарських підприємств, який включає розрахунокінтегрального показника, до якого включено показники оцінювання фінансової,кадрової, техніко-технологічної, ресурсної та маркетингової складовихекономічної безпеки, що дозволяє врахувати вплив зовнішніх та внутрішніхчинників на економічну безпеку сільськогосподарських підприємств.Удосконалено концептуальний підхід до використання маркетинговоїполітики як інструменту забезпечення економічної безпекисільськогосподарських підприємств, що ґрунтується на економічних аспектахзабезпечення економічної безпеки, під впливом внутрішніх та зовнішніхчинників, шляхом встановлення мети, завдань, функцій і принципів,виокремлення об'єктів та суб'єктів, а також розробки й використанняінструментарію оцінювання стану економічної безпеки сільськогосподарськихпідприємств. Доповнено інструментарій забезпечення економічної безпекисільськогосподарських підприємств до числа існуючих складових аудитуекономічної безпеки такою складовою, як аудит маркетингової безпеки, щоґрунтується на оцінюванні дієвості маркетингової політики зазначенихпідприємств. Удосконалено механізм управління економічною безпекоюсільськогосподарських підприємств на основі маркетингового підходу, який, навідміну від існуючих, ґрунтується на результатах оцінювання внутрішнього тазовнішнього середовищ, що дозволило узагальнити стратегічні і тактичні цілісільськогосподарських підприємств при розробці маркетингової політики.Доопрацьовано понятійно-категоріальний апарат у частині уточненнясутності термінів «маркетингова політика сільськогосподарськогопідприємства», «економічна безпека сільськогосподарського підприємства»,«маркетингова безпека», «маркетингові інструменти забезпечення економічноїбезпеки сільськогосподарських підприємств», «аудит маркетингової безпеки»та «методичний підхід до економічної безпеки сільськогосподарськихпідприємств».

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського