Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0421U102940<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Дашевська Тетяна Шаміліївна 
Маркетингове управління інноваційною діяльністю підприємства: автореф. дис. ... к. е. н. : 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Т. Ш. Дашевська ; Університет митної справи та фінансів. — 2021 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Університет митної справи та фінансів. – Дніпро, 2021.Визначено принципи побудови та функціонування механізму інноваційного розвитку підприємства. Обґрунтовано доцільність орієнтації механізму інноваційного розвитку на дотримання маркетингового принципу конкурентного сегментування інновацій. Проведено порівняльне узагальнення характеристик парадигмальних зрізів концептів управління інноваційним розвитком підприємства. Обґрунтовано теоретичні положення щодо реалізації концепції маркетингового управління в інноваційній сфері діяльності підприємства.Проведено аналіз динаміки інноваційної активності вітчизняних підприємств. Дано оцінку результативності використання маркетингових факторів активізації інноваційної діяльності вітчизняних підприємств. Розроблено методичний підхід щодо оцінки рівня інтегрованості маркетингового управління в організаційно- економічне забезпечення інноваційної діяльності підприємства. Сформовано методичне забезпечення маркетингового обґрунтування пріоритетів активізації інноваційної підприємницької діяльності на основі на комплексного узагальнення характеристик стану факторів, які визначають зміст та характер потреб у інтенсифікації інноваційних процесів. Удосконалено технологію формування інноваційної політики підприємства через урахування взаємної підтримки проектів інновацій за параметрами комплементарності в результативній, функціональній, маркетингово-операційній сферах. Обґрунтовано положення щодо формування організаційного забезпечення системи маркетингового управління інноваційною діяльністю. Ключові слова: інновація, інноваційна діяльність, інноваційний розвиток, маркетинг, маркетингове управління, механізм інноваційного розвитку, організаційне забезпечення, активізація інноваційного розвитку.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського