Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0421U103493<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Артеменко Артем Миколайович 
Тяговий електропривод з адаптивним керуванням при змінних умовах зчеплення кар'єрних електровозів: автореф. дис. ... к.т.н. : 05.09.03 - Електротехнічні комплекси та системи / А. М. Артеменко ; Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського. — 2021 — укp.

Дисертація присвячена розв'язанню актуального наукового завдання розробки принципів, методів розрахунку і контролю параметрів тягового електропривода постійного струму кар'єрного електровоза, які забезпечують підвищення його експлуатаційних показників з урахуванням зміни умов зчеплення.Проведено аналіз особливостей умов експлуатації тягових електродвигунів багатодвигунового електропривода кар'єрного електровоза, існуючих способів їх покращення і доведено, що недостатньо уваги приділено питанню керування електроприводом з урахуванням зміни параметрів тягових електродвигунів у процесі їх експлуатації, ремонту та при зміні умов зчеплення.У роботі досліджені режими роботи багатодвигунового електропривода при нерівномірності параметрів тягових електродвигунів, встановлені значення перевищення втрат та зниження терміну служби ізоляції обмоток. Проаналізована вірогідність комплектації багатодвигунового електропривода електровоза тяговими двигунами з допустимими відхиленнями параметрів обмоток, але перевищенням допустимих меж відхилень між ними, що дозволяє здійснювати заходи своєчасного оновлення ремонтного фонду підприємства і завдяки цьому знизити аварійність тягового електропривода.Проведено розрахунок параметрів тягових двигунів постійного струму на основі методу простору стану, який дозволяє вести розрахунок параметрів в динамічному режимі, коли напруга на якорі двигунів формується системою керування і змінюється у часі, підвищуючи точність визначення еквівалентних параметрів електропривода.На основі розроблених математичних моделей механічної частини візка і тягового електропривода отримали подальшого розвитку принципи керування багатодвигуновим електроприводом з нерівномірністю навантаження між двигунами, сутність яких полягає у формуванні сигналу керування збудженням тягових двигунів з урахуванням нерівномірності їх параметрів і зміні умов зчеплення колісних пар з рейковим полотном, що забезпечує більш точне вирівнювання навантаження між двигунами. Визначено ступінь вирівнювання навантаження від несиметрії параметрів та зміни умов зчеплення коліс з рейками.Проведені експериментальні дослідження з використанням лабораторного дослідного стенду, який дозволяє імітувати просковзування коліс для тягового електропривода. Дослідження підтвердили можливість вирівнювання навантаження на тягових електродвигунах. Обґрунтовано оцінку економічного ефекту від застосування запропонованих методів контролю параметрів і керування тяговим електроприводом кар'єрних електровозів, які використовуються на кар'єрі ПрАТ «Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат».

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського