Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0421U103595<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Юрков Анатолій Вікторович 
Формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / А. В. Юрков ; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. — 2021 — укp.

Дисертацію присвячено проблемі формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності в Збройних Силах України. Предметом дослідження виступають педагогічні умови формування готовності майбутніх військових психологів.У роботі з'ясовано стан сучасної підготовки військових психологів як наукової проблеми у психолого-педагогічній теорії та практиці, визначено суть поняття «готовність» і аргументовано потребу формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності.На основі констатувального експерименту, в якому взяли участь 536 респондентів, теоретично сформульовано основи професіограми й укладено професіо-психограму військового психолога як кінцевого результату сутності і структури готовності майбутніх військових психологів до практичної діяльності в екстремальних та бойових умовах професійної соціально значимої діяльності. Визначені критерії, показники та схарактеризовано рівні сформованості готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності.На етапі формувального експерименту було обґрунтована і практично розроблена педагогічна модель формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності в процесі професійної підготовки у вищому військовому навчальному закладі, ключовим елементом якої є дидактично виважені педагогічні умови. Провідна роль у формуванні готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності, займає дидактично аргументована педагогічна рольова гра, яка проводилася на практичних заняттях.Експериментально перевірена ефективність дієвості педагогічних умов і моделі формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності та оновлена система спеціальної військової підготовки майбутніх військових психологів шляхом упорядкування відповідного методичного забезпечення.Відповідно до поставлених завдань було використано комплекс методів дослідження: теоретичних – критичний аналіз філософської, психолого-педагогічної, спеціальної військової, навчально-методичної літератури; дидактичного забезпечення освітнього процесу – теоретичне обґрунтування і практичне розроблення ділових та рольових ігор, запровадження міні-лекцій викладання курсантами, використання «мозкового штурму» на практичних заняттях з експериментальних навчальних курсів спеціальної підготовки майбутніх військових психологів; педагогічний експеримент – для перевірки ефективності педагогічних умов і педагогічної моделі формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності у ЗСУ.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського