Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0421U103686<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Свищ Лілія Осипівна 
Педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / Л. О. Свищ ; Рiвненський державний гуманiтарний унiверситет. — 2021 — укp.

У дисертації на методологічному, теоретичному та практичному рівнях досліджено аксіологічні засади професійної підготовки фахівців з іноземної філології з використанням зарубіжного досвіду. Встановлено філософсько-теоретичні основи формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології й концептуалізовано вимоги до ціннісного складника професійної підготовки таких фахівців в умовах зміни аксіоорієнтирів. Визначено педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології у процесі професійної підготовки, а також укладено структурно-змістову модель формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології.Схарактеризовано зміст формувального експерименту, розкрито методику експериментального дослідження; представлено впровадження педагогічних умов і розробленої моделі формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовки; проаналізовано результати експериментальної перевірки ефективності реалізації запропонованих педагогічних умов і моделі.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського