![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=0421U103686<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Свищ Лілія Осипівна Педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / Л. О. Свищ ; Рiвненський державний гуманiтарний унiверситет. — 2021 — укp.У дисертації на методологічному, теоретичному та практичному рівнях досліджено аксіологічні засади професійної підготовки фахівців з іноземної філології з використанням зарубіжного досвіду. Встановлено філософсько-теоретичні основи формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології й концептуалізовано вимоги до ціннісного складника професійної підготовки таких фахівців в умовах зміни аксіоорієнтирів. Визначено педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології у процесі професійної підготовки, а також укладено структурно-змістову модель формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології.Схарактеризовано зміст формувального експерименту, розкрито методику експериментального дослідження; представлено впровадження педагогічних умов і розробленої моделі формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовки; проаналізовано результати експериментальної перевірки ефективності реалізації запропонованих педагогічних умов і моделі. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)
Завантажити автореферат
З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|
|
|