| Апшай Федір Васильович Формування ІКТ-компетентності майбутніх фахівців галузі «Культура і мистецтво»: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / Ф. В. Апшай ; Рiвненський державний гуманiтарний унiверситет. — 2021 — укp.У дисертації проаналізовано стан розробленості проблеми формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців галузі «Культура і мистецтво» в закладах вищої освіти, розглянуто поняттєвий апарат дослідження, представлено перелік загальних і спеціальних (фахових) компетентностей, програмних результатів навчання, що стосуються ІКТ. Описано структуру ІКТ-компетентності в інтегративній єдності компонентів – когнітивного, ціннісно-мотиваційного, діяльнісного, рефлексивного, наявність яких дала змогу визначити критерії та відповідні їм показники розвитку, рівні сформованості ІКТ-компетентності майбутніх фахівців галузі «Культура і мистецтво» (початковий, середній, достатній, високий). Побудовано проєкт моделі методичної системи формування ІКТ-компетентності майбутніх фахівців галузі «Культура і мистецтво» зі взаємозумовлених блоків (цільового, аналітико-діагностувального, змістово-операційного, результативно-оцінювального), запропоновано педагогічні умови та методику реалізації моделі.Експериментально перевірено ефективність упровадження моделі методичної системи формування ІКТ-компетентності майбутніх фахівців галузі «Культура і мистецтво», організаційно-педагогічних умов і зв'язків між ними, що підтверджено обчисленим значенням критерію Пірсона χ Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)
Завантажити автореферат
З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|