| Ченцова Оксана Борисівна Маркетингове управління конкурентоспроможністю бізнес-процесів підприємства: автореф. дис. ... к. е. н. : 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / О. Б. Ченцова ; Харківський державний університет харчування та торгівлі. — 2021 — укp.Об'єкт – комплекс бізнес-процесів господарської діяльності підприємства; мета – обґрунтування теоретичних положень та розробка методичних підходів до маркетингового управління конкурентоспроможністю бізнес-процесів підприємства; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – розвиток та удосконалення теоретико-методичного забезпечення маркетингового управління конкурентоспроможністю бізнес-процесів підприємства; новизна – теоретичні положення щодо структуризації організаційно-економічного механізму управління конкурентоспроможністю бізнес-процесів підприємства, методичний підхід до узгодження параметрів бізнес-процесів з конкурентною стратегією підприємства, методичне забезпечення комплексного оцінювання конкурентоспроможності бізнес-процесів підприємства, методичний підхід щодо вибору форм економічного регулювання взаємодії бізнес-процесів підприємства, науково-практичний підхід до організації інтеграційно-коопераційного співробітництва при забезпеченні конкурентоспроможності бізнес-процесів підприємства; сфера (галузь) використання - підприємства харчової галузі, вищі навчальні заклади. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|