| Маранчак Микола Миколайович Стратегії репутаційного інтернет-маркетингу публічних бібліотек України: автореф. дис. ... к. соц.ком. : 27.00.03 - Книгознавство, бібліотекознавство, бібліографознавство / М. М. Маранчак ; Київський національний університет культури і мистецтв. — 2021 — укp.Дисертація присвячена дослідженню актуальних стратегій репутаційного інтернет-маркетингу публічних бібліотек України. Апробованими інтернетстратегіями підвищення репутації бібліотеки є піднесення якості сервісу обслуговування усіх категорій користувачів; цілеспрямована активність у соціальних мережах та планомірна підготовка прес-релізів та інших видів PRактивностей. Скоординована реалізація кожного зі складників антикризового потенціалу (фінансовий, трудовий або кадровий, організаційно-управлінський, інформаційний, маркетинговий) сприятиме ефективному формуванню оптимальному репутаційному інтернет-маркетингу публічних бібліотек в умовах кризових явищ. Онлайн-обличчям бібліотеки є її сайт, який повинен бути структурованим, без зайвих інформаційних перевантажень.Сучасними дієвими інструментами є нові медіа соціальні мережі Facebook, Twitter, Instagram, YouTube тощо. Використання product placement сприяє формуванню позитивного емоційного ставлення до бібліотеки, особливо серед молодіжної аудиторії.Ключові слова: маркетинг, інтеграція, антикризовий маркетинг, репутація, імідж, репутація бібліотеки, онлайн-репутація бібліотеки, вебсайт бібліотеки, соціальні мережі, бренд-маркетинг, інформаційний простір, цифровізація, коронавірус COVID-19. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|