| Бурлака Ольга Вікторівна Формування географічних понять в учнів із порушеннями слуху 6-9 класів: автореф. дис. ... к. пед. н. : 13.00.03 - Корекційна педагогіка / О. В. Бурлака ; Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України. — 2022 — укp.Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблемиформування географічних понять в учнів із порушеннями слуху 6-9 класів.У роботі здійснено аналіз вітчизняної і зарубіжної психолого-педагогічноїлітератури, який дав змогу створити педагогічну технологію формуваннягеографічних понять в учнів 6-9 класів із порушеннями слуху; дослідити рівнісформованості географічних понять в учнів із порушеннями слуху; охарактеризуватиінноваційну спрямованість у формуванні нових понять у спеціальних загальноосвітніхнавчальних закладах; дослідити засоби навчання та етапи формування новихгеографічних понять; розробити та впровадити обґрунтовану послідовність дій під часформування географічних понять за допомогою навчальних засобів, зокремабілінгвального засобу навчання (словесно-жестового), як одного із головних під часпередачі навчальної інформації від вчителя учням; врахувати особливості формуваннягеографічних понять в учнів із порушеннями слуху, особливості формуванняактивного і пасивного словникових запасів, ступеня порушення слуху, мовного типуродини, всіх мовленнєвих форм та збережених аналізаторів.Ключові слова: білінгвальний засіб, етапи формування понять, засобинавчання, поняття, сурдопедагог, учні із порушеннями слуху, якість знань. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації) Завантажити автореферат З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|