Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0519U001898<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Яхно Тетяна Петрівна 
Розвиток економіки в індикаторах споживчого ринку: теорія, методологія, практика: автореф. дис. ... д. е. н. : 08.00.03 - Економіка та управління національним господарством / Т. П. Яхно ; Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі". — 2019 — укp.

Об'єкт: процес розвитку національної економіки в умовах сучасних ринкових відносин.Мета: обґрунтування теоретико-методологічних засад і розробка практичних рекомендацій щодо розвитку національної економіки України, що ідентифікується станом споживчого ринку.Методи: логічного узагальнення, групування; аналізу і синтезу, статистичного аналізу; економіко-математичного моделювання, теоретичного узагальнення.Запропоновано: вперше: методологічний підхід до дослідження обопільного зв'язку між рівнем розвитку соціальної сфери та споживчим ринком, що проявляється в умовах переходу світового суспільства до постіндустріальних відносин і що за умов індустріальних відносин вважалося неістотним; аргументовано затвердження нової системи цінностей (усебічний розвиток індивіда на противагу максимізації ринкової вигоди), що з боку соціальної сфери проявляється як забезпечення соціальної відповідальності бізнесу, соціального партнерства, соціалізації економіки, а з боку ринку – як індивідуалізація товару та відносин між учасниками ринку, особливість механізму формування потреб представниками покоління Z, нові (відповідно до умов інтернет-економіки) принципи формування пропозиції, надзвичайна швидкість і масовість угод купівлі / продажу тощо; це дозволило виявити причини дисбалансу, що проявляється як прерогатива розвитку в Україні економічної сфери порівняно з соціальною і визначити передумови його усунення в рамках соціальної політики держави; - концепцію соціального гомеостазу, в якій соціальна відповідальність бізнесу виступає компенсаторним і одночасно коригуючим інструментом порушення динамічної рівноваги споживчого ринку, викликаної чинниками зовнішнього походження, що, своєю чергою, забезпечує умови сталого розвитку соціально-економічних систем; концепція передбачає два блока положень: з обґрунтування можливості соціально-економічних систем зберігати динамічну сталість параметрів і функцій у разі відсутності загроз ринкового розбалансування (відцентрових ринкових коливань), за умови скоординованої дії громадянського суспільства, бізнесу й уряду; з обґрунтування практичної можливості застосування заходів соціальної відповідальності як умови розвитку національної економіки та засобу активізації споживчого ринку; - методологічні засади визначення результативності соціальної відповідальності бізнесу, засновуючись на комплексній оцінці стану соціальної, економічної та екологічної сфер, з проєкцією можливостей забезпечення сталого розвитку на сферу споживання; теоретичне обґрунтування та емпіричне застосування методологічних засад підтвердило доцільність їх використання під час здійснення одночасного аналізу розвитку національної економіки і споживчого ринку, а також довело обґрунтованість положення про те, що споживчий ринок є індикатором соціально-економічної політики, яка проводиться державою.удосконалено: теоретичні засади визначення сутності сучасного споживчого ринку; - методологічний підхід до об'єднаного аналізу розвитку національної економіки країни та розвитку споживчого ринку; науковий підхід до оцінки пріоритетів у промисловій політиці держави через відображення змін споживчого ринку; методологічні засади аналізу якісних змін споживчого ринку; методологічний підхід до дослідження споживчого ринку.набули подальшого розвитку: науковий підхід до структурування соціально-економічних систем, складниками яких є ключові внутрікраїнові підсистеми («економіка», «бізнес», «держава», «соціум»); наукові засади аналізу функцій ринку; методологічний підхід до визначення та аналізу споживчого ринку; науковий підхід до типології споживачів.Сфера використання: споживчий ринок.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського