Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0520U100175<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Птащенко Олена Валеріївна 
Міжнародний маркетинг високих технологій у глобальному економічному просторі: автореф. дис. ... д. е. н. : 08.00.02 - Світове господарство і міжнародні економічні відносини / О. В. Птащенко ; Західноукраїнський національний університет. — 2020 — укp.

Об'єкт – процеси розвитку міжнародного маркетингу високих технологій у сучасному економічному середовищі. Мета – вироблення методологічних підходів до системного дослідження міжнародного маркетингу високих технологій у глобальному економічному просторі та формування на цій основі концептуальної моделі міжнародного маркетингу високих технологій для України. Методи – морфологічний аналіз, історичне порівняння, системний аналіз, синтез, метод наукової абстракції та структурно-функціонального підходу, таксономічний метод; кластерний та факторний аналіз; моделювання. Новизна – запропоновано концептуалізовані засади міжнародного маркетингу високих технологій, що базуються на основних положеннях теорій глобалізації, інтеграції, гуманізації, екологізації й інформатизації глобального економічного простору та враховують специфічні особливості продукування, просування і комерціалізації високотехнологічних товарів та послуг, інноваційних знань; розкрито й обґрунтовано методологічний контент дослідження рівня використання міжнародного маркетингу високих технологій, що містить основну та допоміжні гіпотези, пов'язані з вирішенням суперечностей економічного розвитку на мікро-, мезо-, макрорівні у фінансовому, організаційному та конкурентному аспектах; розроблено концептуальну модель міжнародного маркетингу високих технологій для підприємств України на світовому ринку високих технологій; удосконалено методичний підхід до визначення рівня розвитку інноватики країн у світовій глобальній економіці, який базується на здійсненні класифікації всіх країн-учасниць ринку високих технологій за трьома основними показниками: індекс глобалізації, індекс глобальної конкурентоспроможності та індекс інновацій; розвинено категоріальний апарат дослідження в аспекті встановлення співвідношення між основними концептами «глобалізація», «інтеграція», «глобальний економічний простір», «високі технології», «ключові учасники ринку високих технологій»; поглиблено зміст поняття «міжнародний маркетинг високих технологій», який визначено як систему організації та координації діяльності суб'єктів глобального економічного простору, спрямовану на створення сприйняття ідей, нових технологій, продуктів та їх комерціалізацію через розробку програм просування, формування маркетингової логістичної та сервісної інфраструктури, політики ціноутворення для досягнення позитивних економічних результатів і конкурентних переваг на світових ринках; удосконалено науково-методологічний підхід до оцінювання стану використання інструментів міжнародного маркетингу високих технологій, підґрунтям якого визначено особливості міжнародного маркетингу високих технологій; поглиблено теоретико-методичні основи обґрунтування вибору комунікаційних інструментів міжнародного маркетингу високих технологій, що враховують виявлені типові ознаки їх застосування: індивідуалізації, комплексності, комерціалізації; розвинено науково-теоретичні підходи до періодизації становлення та розвитку світового ринку високих технологій, яка охоплює 5 етапів розвитку з чіткими часовими обмеженнями; удосконалено типологізацію маркетингового інструментарію ринку високих технологій за такими ознаками: сфера застосування маркетингового інструментарію, характер інструментарію, види стратегій, характер прийняття управлінських рішень, ступінь інтернаціоналізації, ступінь інноваційності; удосконалено теоретико-методичний підхід до обґрунтування можливостей використання маркетингових та логістичних інструментів для підтримки розвитку міжнародного маркетингу високих технологій; обґрунтовано науково-методичне забезпечення оцінювання інструментів міжнародного маркетингу високих технологій; обґрунтовано послідовність організації управління маркетингом на високотехнологічному підприємстві, що ґрунтується на принципах міжнародного маркетингу високих технологій та оптимізації адміністративного процесу управління.Впроваджено у діяльність Комітету з питань цифрової трансформації Верховної Ради України, відділу забезпечення міжнародної діяльності Апарату обласної державної адміністрації Харківської обласної державної адміністрації, Департаменту міжнародного співробітництва Харківської міської ради, Науково-дослідного центру індустріальних проблем розвитку Національної академії наук України, ПАТ «Харківський тракторний завод», ТОВ «Сенсорні системи України», ПП «ЛВВ», ДП ЦКБ «Протон», ТОВ «ІДЕЯСОФТ», ПрАТ «Дніпровський металургійний завод», Дніпропетровською обласною громадською організацією «Сільськогосподарська консультаційна служба», а також у навчальний процес Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця та Дніпровського державного аграрно-економічного університету. Сфера використання – Комітету Верховної Ради України з питань інтеграції України з Європейським Союзом, Міністерству цифрової трансформації України та Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського