Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0521U100857<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Червінська Інна Богданівна 
Теорія і методика організації соціокультурного простору загальноосвітньої школи в гірській місцевості: автореф. дис. ... д. пед. н. : 13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки / І. Б. Червінська ; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. — 2021 — укp.

У дисертації шляхом теоретичного аналізу джерельної бази та методологічного конструкту соціокультурного простору гірської школи обґрунтовано сутність поняття «соціокультурний простір» у контексті міждисциплінарного дискурсу, окреслено теоретико-методологічні засади організації соціокультурного простору закладу загальної середньої освіти; схарактеризовано специфіку соціокультурного простору загальноосвітньої школи гірської місцевості регіону Українських Карпат як освітньо-педагогічного феномена. Розроблено концепцію та обґрунтовано структурно-функціональну модель організації соціокультурного простору загальноосвітньої школи, яка сприятиме забезпеченню оптимальних умов для професійного розвитку й саморозвитку педагога гірської школи. Узагальнено, що діяльність суб'єктів соціокультурного простору загальноосвітньої школи гірської місцевості сприяє реалізації запитів громади гірського села на якісну освіту, високий рівень культури, організованого дозвілля та спорту, який перебуває повсякчас під її постійним контролем та безпосереднім впливом. Визначено, що під час підготовки програми реалізації структурно-функціональної моделі соціокультурного простору загальноосвітньої школи гірської місцевості враховано її цільові орієнтири, завдання, принципи, концепти, компоненти методи, форми та засоби діяльності на макро-, мезо- та мікрорівнях з урахуванням якісних та просторових показників. За результатами дослідження виявлено соціокультурну спрямованість державно-громадського управління інноваційним закладом загальної середньої освіти та важливість соціально-освітнього партнерства для формування його позитивного іміджу.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського