Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0521U101017<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Могилевська Ольга Юріївна 
МАРКЕТИНГОВА СИСТЕМА В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРІЯ, МЕТОДОЛОГІЯ, ПРАКТИКА: автореф. дис. ... д. е. н. : 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / О. Ю. Могилевська ; Приватний вищий навчальний заклад "Європейський університет". — 2021 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – ПВНЗ «Європейський університет», Київ, 2021.Дисертація присвячена розробці та обґрунтуванню теоретичних, методологічних положень та практичних рекомендацій щодо формування маркетингової системи в забезпеченні стійкого розвитку промислових підприємств.Розкрито особливості застосування маркетингу на промисловому ринку. Визначено сучасну парадигму маркетингової системи. Окреслено концептуальні підходи до стійкого розвитку промислових підприємств і формування маркетингу стійкості.Визначено методологію формування та застосування маркетингової системи промислових підприємств для забезпечення їх стійкого розвитку. Проведено моніторинг та діагностику проблем розвитку промислових підприємств України в умовах четвертої промислової революції. Проаналізовано конкурентоспроможність промислових підприємств. Оцінено ефективність маркетингової діяльності промислових підприємств.Розглянуто питання маркетингового інтеграційного підходу до оперативного управління виробництвом, формування маркетингової стратегії інноваційного розвитку, Запропоновано модель маркетингового механізму активізації виробничої системи промислових підприємств. Сформовано стратегію розвитку організаційної культури промислових підприємств. Запрезентовано формування стратегічної підсистеми державно-приватного партнерства промислових підприємств зі стейкхолдерами у складі їх маркетингової системи.Визначено цільові орієнтири стійкого розвитку промислових підприємств. Розроблено багатофакторну модифіковану модель маркетингової системи промислового підприємства у контексті інноваційної парадигми стійкого розвитку промислових підприємств.Ключові слова: промислове підприємство, маркетингова система, конкурентоспроможність, ефективність, інновації, капіталізація бренду, організаційна культура, цифровізація, державно-приватне партнерство, стейкхолдери, споживча цінність, стійкий розвиток.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського