Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0521U101320<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Скорик Тамара Володимирівна 
Теорія і практика професійної успішності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття): автореф. дис. ... д. пед. н. : 13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки / Т. В. Скорик ; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. — 2021 — укp.

У дисертації здійснено комплексний аналіз теорії та практики професійної успішності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти України другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Виокремлено основні базові поняття, які розкривають сутність професійної успішності майбутнього вчителя, визначено соціальний та емоційний інтелекти як засадниче підґрунтя професійної успішності, розкрито ґенезу професійної успішності через наскрізні ланки – професійна компетентність, професійна творчість / майстерність, педагогічний професіоналізм, акмевектор.Здійснено ретроспективний аналіз теорії та практики професійної успішності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти України другої половини ХХ – початку ХХІ століття та виокремлено й схарактеризовано три етапи: перший (1959–1991 рр.) – творчо-пошуковий; другий (1991–2011 рр.) – інноваційно-технологічний; третій (2011–2020 рр.) – парадигмально-трансформаційний. Визначено передумови, змістово-процесуальне та проєктувально-технологічне забезпечення професійної успішності майбутнього вчителя. Розроблено модель розвитку професійної успішності майбутнього вчителя, яка дозволяє цілісно та системно врахувати всі чинники, мету, завдання, передумови, підходи, організаційно-педагогічні умови, види освіти, форми, технології, методи, наскрізні ланки розвитку та ін., що визначають безперервний процес розвитку вчителя як професіонала та професійно успішної особистості.Фактологічний матеріал та джерельна база дослідження стали основою для оновлення змісту освітніх компонентів, акцентуючи на аспектах розвитку професійної успішності та її засадничої основи – соціального та емоційного інтелектів.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського