| Філіппова Лариса Валеріївна Теоретико-методичні засади професійно орієнтованогонавчання хімічних дисциплін майбутніх магістрів фармації: автореф. дис. ... д. пед. н. : 13.00.02 - Теорія і методика навчання (з галузей знань) / Л. В. Філіппова ; Національний медичний університет імені О. О. Богомольця. — 2021 — укp.У дисертаційній роботі вперше на основі комплексного наукового аналізуосвітнього процесу в закладах вищої освіти теоретично обґрунтовано концептуальніоснови та розроблено методику професійно орієнтованого навчання хімічнихдисциплін, структурно-компонентний склад якої містить цільовий, методикоорганізаційний, змістовий, методологічний контрольно-оцінювальний компоненти іорієнтований на дидактично обґрунтоване поєднання інноваційних форм, засобів,методів і технологій навчання з традиційними; розроблені загально дидактичні таспецифічні принципи професійно орієнтованого навчання хімічних дисциплін:реалізація міждисциплінарних зв'язків базових і фахових хімічних дисциплін;системи наскрізних змістових ліній; формування когнітивної та процесуальнодіяльнісної складових професійної компетентності по висхідній спіралі;структурування змісту за предметним та проблемним принципом з виокремленнямваріативної та інваріантної складових.Ефективність розробленої методичної системи професійно орієнтованогонавчання хімічних дисциплін майбутніх магістрів фармації перевіреноекспериментально. Основні результати дослідження впроваджено в освітній процесз професійної підготовки студентів фармацевтичних спеціальностей. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)
Завантажити автореферат
З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|