| Пінчук Ірина Олександрівна Система формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... д. пед. н. : 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / І. О. Пінчук ; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. — 2021 — укp.У дисертації здійснено теоретичне узагальнення й запропоновано розвʼязання наукової проблеми формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. У перебігу наукового пошуку визначено сутність та структуру досліджуваного феномену, обґрунтовано концепцію, методологічні підходи, педагогічну систему формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти. Розроблено структурно-функціональну модель системи, визначено критерії, показники та рівні сформованості означеної компетентності. Виявлено організаційно-педагогічні умови, розроблено науково-методичне забезпечення формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Узагальнено експериментальні дані, що доводять правомірність висновків щодо ефективності створеної педагогічної системи.Ключові слова: іншомовна комунікативна компетентність, майбутні вчителі початкової школи, концепція, педагогічна система, модель, педагогічні умови, професійна підготовка, формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)
Завантажити автореферат
З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|