![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=0521U101968<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Чміль Ганна Леонідівна Методологія адаптивної поведінки суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: автореф. дис. ... д. е. н. : 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Г. Л. Чміль ; Харківський державний університет харчування та торгівлі. — 2021 — укp.Об'єкт – адаптивна поведінка суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації; мета – розвиток теоретико-методологічних та науково-практичних засад адаптивної поведінки суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – обґрунтування теоретико-методологічних, методичних та науково-практичних засад адаптивної поведінки суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки; новизна – вперше запропоновано концептуальне бачення контурів змін, що формують адаптивність поведінки суб'єктів ринку як систему тригерів цифрового середовища; теоретико-методологічний базис адаптивної поведінки суб'єктів споживчого ринку; концептуальні засади адаптивної цифрової поведінки підприємства; науково-методичний підхід до оцінювання адаптивної поведінки підприємств роздрібної торгівлі; удосконалено: методичний інструментарій комплексної діагностики адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі; науково-методичні підходи до оцінювання внутрішніх цифрових можливостей підприємства роздрібної торгівлі; до формування стратегії адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі; науково-практичні підходи: до оцінювання задоволеності споживачів процесом онлайн-покупки товарів повсякденного попиту; до формування додаткових цифрових можливостей на основі SMM-аудиту на підприємствах роздрібної торгівлі; набуло подальшого розвитку: обґрунтування структурного зсуву в економічній поведінці суб'єктів ринку; понятійно-категоріальний апарат економічної науки щодо поняття «адаптивна цифрова поведінка підприємства»; сфера (галузь) використання – підприємства роздрібної торгівлі, заклади вищої освіти. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)
Завантажити автореферат
З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|
|
|