Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0521U101968<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Чміль Ганна Леонідівна 
Методологія адаптивної поведінки суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: автореф. дис. ... д. е. н. : 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Г. Л. Чміль ; Харківський державний університет харчування та торгівлі. — 2021 — укp.

Об'єкт – адаптивна поведінка суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації; мета – розвиток теоретико-методологічних та науково-практичних засад адаптивної поведінки суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – обґрунтування теоретико-методологічних, методичних та науково-практичних засад адаптивної поведінки суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки; новизна – вперше запропоновано концептуальне бачення контурів змін, що формують адаптивність поведінки суб'єктів ринку як систему тригерів цифрового середовища; теоретико-методологічний базис адаптивної поведінки суб'єктів споживчого ринку; концептуальні засади адаптивної цифрової поведінки підприємства; науково-методичний підхід до оцінювання адаптивної поведінки підприємств роздрібної торгівлі; удосконалено: методичний інструментарій комплексної діагностики адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі; науково-методичні підходи до оцінювання внутрішніх цифрових можливостей підприємства роздрібної торгівлі; до формування стратегії адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі; науково-практичні підходи: до оцінювання задоволеності споживачів процесом онлайн-покупки товарів повсякденного попиту; до формування додаткових цифрових можливостей на основі SMM-аудиту на підприємствах роздрібної торгівлі; набуло подальшого розвитку: обґрунтування структурного зсуву в економічній поведінці суб'єктів ринку; понятійно-категоріальний апарат економічної науки щодо поняття «адаптивна цифрова поведінка підприємства»; сфера (галузь) використання – підприємства роздрібної торгівлі, заклади вищої освіти.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського