Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0820U100361<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Грицько Вікторія Василівна 
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів: автореф. дис. ... д.філософ : 011 - Освітні, педагогічні науки / В. В. Грицько ; Мукачівський державний університет. — 2020 — укp.

Дисертаційна робота присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів. Досліджено та проаналізовано стан розробленості проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів у психолого-педагогічній теорії та на практиці. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: вперше визначено і теоретично обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів: стимулювання пізнавальної та правової активності майбутніх учителів початкової школи шляхом використання особистісно зорієнтованих технологій; актуалізація правового потенціалу змісту гуманітарних дисциплін у підготовці майбутніх учителів початкової школи; практико зорієнтована спрямованість підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів у різних видах навчально-професійної діяльності; залучення майбутніх учителів початкової школи до активної самостійної правопізнавальної та правореалізаційної навчальної та позанавчальної діяльності.Розроблено структурно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів, яка представлена цілісною єдністю цільового (мета, адекватно підібрані принципи і сформульовані завдання освітнього процесу), змістового (поетапне відображення та методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів), організаційного (педагогічні умови, методи і форми організації освітнього процесу), результативного (критеріально-оцінний інструментарій моніторингу сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів). Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів, що здійснювалося в кілька взаємопов'язаних етапів (інформаційно-методичний, організаційно-діяльнісний, концептуально-стратегічний і дослідно-формувальний). Практичне значення дисертаційної роботи полягає в посиленні правового аспекту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, визначенні логіки і змістовної бази інтеграції правових та педагогічних дисциплін; розробці методичного забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського