Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0820U100434<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Лазаренко Владислав Ігорович 
Розвиток екологічного маркетингу в органічному сільському господарстві: автореф. дис. ... д.філософ : 051 - Соціальні та поведінкові науки. Економіка / В. І. Лазаренко ; Інститут агроекології і природокористування Національної академії аграрних наук України. — 2020 — укp.

Лазаренко В.І. Розвиток екологічного маркетингу в органічному сільському господарстві. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії в галузі економіки за спеціальністю 051 – економіка (05 – соціальні та поведінкові науки). – Інститут агроекології і природокористування Національної академії аграрних наук України, Київ, 2020.В теоретичному розділі з'ясовано сутність і зміст екологічного маркетингу в органічному сільському господарстві, узагальнено та визначено концептуальні положення його подальшого розвитку в органічному сільському господарстві.Дисертацію присвячено обґрунтуванню та удосконаленню теоретико- методичних засад і розробці практичних рекомендацій щодо розвитку екологічного маркетингу в органічному сільському господарстві.В аналітичному розділі дисертаційної роботи досліджено сучасний стан та тенденції розвитку екологічного маркетингу в органічному сільському господарстві. проведений маркетинговий аналіз ринку органічної продукції України та Європейського Союзу, здійснено оцінку системи нормативно-правового регулювання ринку органічних продуктів харчування, проаналізовано систему державного маркетингового інструментарію та окреслено шляхи підвищення її ефективності.У рекомендаційний частині дослідження сформована система споживчого контролю органічних продуктів харчування на основі поведінкових моделей споживчої цінності, запропоновано організаційно-економічний механізм розвитку органічного сільського господарства в контексті розвитку екологічного маркетингу.Ключові слова: екологічний маркетинг, сільське господарство, органічне виробництво, сталий розвиток, навколишнє природне середовище, збалансоване природокористування, екологічна безпека, екобезпечна стратегія, cільськогосподарські угіддя.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського