Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U100020<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Сєрих Тетяна Миколаївна 
Формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи: автореф. дис. ... д.філософ : 013 - Початкова освіта / Т. М. Сєрих ; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. — 2021 — укp.

Сєрих Т.М. Формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 013 Початкова освіта. Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. МОН України, Глухів, 2020.Дисертаційну роботу присвячено вирішенню наукового завдання, яке полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи.У першому розділі «Теоретичні основи формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи» на підставі ґрунтовного вивчення наукових джерел, а також освітньої практики схарактеризовано змістове наповнення поняття «полікультурна комунікативна компетентність майбутніх учителів початкової школи», розкрито структуру полікультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи, зокрема мотиваційно-ціннісний, когнітивний, комунікативно-діяльнісний, рефлексивний компоненти. З урахуванням сутності компонентів досліджуваної компетентності визначено критерії та їх показники. У другому розділі «Педагогічні умови та модель формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи» виявлено і науково обґрунтовано педагогічні умови формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи, серед яких створення полікультурно- комунікативного середовища у ЗВО, доповнення змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи полікультурним складником; розроблення та впровадження методики формування досліджуваної якості; експериментально перевірено їх вплив на рівні сформованості досліджуваної якості. Розроблено організаційно-педагогічну модель формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи.У третьому розділі «Експериментальна перевірка педагогічних умов формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи» висвітлено хід і результати експериментальної перевірки впливу виявлених педагогічних умов на результативність формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського