Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U100023<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Плугіна Альона Петрівна 
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів медіакомпетентності: автореф. дис. ... д.філософ : 013 - Початкова освіта / А. П. Плугіна ; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. — 2021 — укp.

Плугіна А. П. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів медіакомпетентності – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 013 Початкова освіта. Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2020. Дисертаційну роботу присвячено виявленню, теоретичному обґрунтуванню й експериментальній перевірці педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку в учнів медіакомпетентності; розробленню структурно-функціональної моделі реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів медіакомпетентності, що охоплює три блоки: методологічно-цільовий, змістово-діяльнісний та оцінювально-результативний; уточненню сутності та структури медіакомпетентності майбутніх учителів початкової школи; критеріїв, показників та рівнів її сформованості; удосконаленню змісту, навчально-методичного забезпечення та методики фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в ЗВО. Оновленню змісту фахових дисциплін; розробленню й упровадженні в освітній процес педагогічних закладів вищої освіти авторської навчальної програми дисципліни за вибором «Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів медіа-освітніх умінь». Розробленню й упровадженню довідкового видання «Словник-довідник з медіа-освітньої діяльності» як засобу поглиблення лексичного контенту з метою вільного оперування категоріями, необхідними для професійної діяльності; розробленні й упровадженні методики діагностування рівнів сформованості медіакомпетентності майбутніх учителів початкової школи.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського