Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U100051<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Голтвенко Олександр Валерійович 
Публічне управління інноваційним розвитком приморських територій: соціо-еколого-економічний аспект: автореф. дис. ... д.філософ : 074 - Управління та адміністрування. Публічне управління та адміністрування / О. В. Голтвенко ; Донецький державний університет управління. — 2021 — укp.

Визначальною складовою публічного управління розвитком приморськихтериторій в країні є державне управління регіональним розвитком України. Дляусунення національних диспропорцій соціально-економічного розвитку регіонівв дослідженні виокремлено проблеми саме приморських територій, щовизначаються як депресивні, гальмують вектор розвитку блакитної економіки якзагальноєвропейський тренд.У роботі дістав подальшого розвитку понятійно-категорійний апаратнауки публічного управління в частині уточнення змісту терміну «соціо-еколого-економічна система» як форма організації взаємозв'язків в певномупросторі і часі між природними, економічними та соціальними підсистемами,яка забезпечує їх саморегуляцію, самовідновлення елементів, встановлює межіадаптаційних можливостей відповідно механізму взаємодії з представникамиорганів публічного управління, бізнесу, освітніх закладів та громадиприморських територій.Дістали подальшого розвитку завдання імплементації зарубіжного досвідупублічного управління розвитком приморських територій, що передбачаєвиховання соціальної складності громади, яка характеризується ціннісноюкогнітивною адаптацією. Приморські території, як агрегації виробництв,освітніх просторів, заповідних зон та прикордонного співробітництва, повиннівиховувати соціальну складність громади. Вона сприяє прояву різноманітнихреакцій на зміни навколишнього середовища, адаптації до більшої кількостіаспектів. Когнітивна складність дає можливість розглядати різні варіанти яксценарії, адже нівеляція специфіки громади приморської території дозагальнонаціонального рівня може призвести до соціальних флуктуацій,дисбалансу розвитку соціо-еколого-економічної системи вже в умовахдецентралізації.Обґрунтування даної тези полягає в оцінці соціо-еколого-економічногоаспекту ефективності суспільних перетворень приморських територій наприкладі Маріупольської ОТГ. Це дозволило вдосконалити підходи допобудови сценарію інноваційного розвитку приморських територій вдовгостроковій перспективі за умови використання соціологічних опитувань йоцінювання ефективності суспільних змін векторним методом. Отриманий врезультаті комплекс векторів публічного управління розвитком приморськихтериторій використано в Стратегії розвитку міста Маріуполь – 2020.Доведено, що зміна кута вектору публічного управління розвиткомприморських територій в бік колаборації влади, громади, підприємств тауніверситетів призведе до зменшення екологічного навантаження та дозволитьуправляти соціальними флуктуаціями в суспільстві.Відповідно до проведеного аналізу показано, що у довгостроковійперспективі у стратегіях міст, що знаходяться на приморських територіях, слідпередбачати план заходів із забезпечення безпеки людського капіталу та заходисприяння підвищенню рівня освіченості громади. Адже розвиток науки татехнологій неодмінно внесе інноваційну складову й дозволить розвинутивисокотехнологічні виробництва, що в свою чергу позитивно позначиться наекологічному аспекті й створить покоління українців, які зможуть вивестикраїну на передові позиції серед морських країн Центральної і Східної Європи.З огляду на потреби приморських територій вдосконалено існуючуінноваційно-інфраструктурну функцію моделі публічного управлінняінноваційним розвитком приморських територій. Саме інноваційно-інфраструктурна функція має виконувати завдання інституціоналізаціїінноваційної діяльності на приморських територіях, а результатом її реалізації єстворення належної інноваційної інфраструктури. Тому запропонований вмоделі публічного управління інноваційним розвитком приморських територійкоординаційно-комунікативний центр забезпечить ефективністькомунікативного зв'язку зі всіма зацікавленими стейкхолдерами та органамимісцевого самоврядування, налагодить взаємозв'язок з міністерствами тавідомствами, що здійснюють регулюючу функцію.З огляду на визнання на міжнародному рівні необхідності інтенсифікаціїзусиль щодо впровадження гармонізації стосунків з міжнародною спільнотоюта імплементації світового досвіду щодо забезпечення публічного управліннярозвитком приморських територій, створений центр дозволить проводитиоцінку ефективність інноваційного розвитку відповідної території шляхомузагальнення оцінок за всіма критеріями, що використовуються при аналізівідповідних явищ та процесів. Запропонований підхід функціонування моделівідрізняється від нині існуючих підходів, побудованих на оцінюванніконкурентоспроможності приморської території з точки зору її економічноїкорисності, тим, що він дозволяє оцінити вплив публічного управління на соціо-еколого-економічні аспекти.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського