Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U100217<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Гаєвський Владислав Вікторович 
Бенчмаркінг як інструмент антикризового управління підприємствами: автореф. дис. ... д.філософ : 051 - Соціальні та поведінкові науки. Економіка / В. В. Гаєвський ; Державний вищий навчальний заклад "Український державний хіміко-технологічний університет". — 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено обґрунтуванню особливостей застосування бенчмаркінгу як інструменту антикризового управління та формуванню практичних рекомендацій з його впровадження на підприємствах.У дисертаційному дослідженні запропоновано механізм впровадження бенчмаркінгу як інструменту антикризового управління на підприємствах, зокрема, запропоновано використовувати такі основні етапи: 1) з'ясування мети та визначення сфер, в яких буде застосовуватись методика бенчмаркінгу; 2) вибір бенчмарків, з якими буде порівнюватися підприємство за допомогою інструментів конкурентної розвідки; 3) вибір виду бенчмаркінгу; 4) збір та обробка даних; 5) впровадження провідного досвіду у практичну діяльність.Удосконалено теоретичний підхід до визначення поняття бенчмаркінгу, як інструменту антикризового управління, що використовує порівняння даних власного і конкуруючих з ним підприємств, які займають передові позиції в певному сегменті економіки і виокремлення та запровадження найкращих практик для розвитку власного підприємства.Крім того, автор удосконалив алгоритм прийняття антикризових рішень на підприємствах за допомогою бенчмаркінгу. Запропоновано здійснювати такі основні фази: 1. Оцінка і визначення недоліків практики функціонування агропідприємства. 2. Пошук інформації про можливі способи розв'язання проблеми. 3. Вибір еталонної практики, що передбачає аналізування роботи інших підрозділів того ж самого підприємства в іншому напрямку діяльності агропідприємства. 4. Аналізування інформації, отриманої в ході аналізу, визначення обмежень впровадження бенчмаркінгу або можливих недоліків після його впровадження. 5. Реалізація рішення, прийнятого з використанням бенчмаркінгу. 6. Аналіз результатів і наслідків, що виникли в результаті прийнятого рішення.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського