Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U100333<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Циган Віктор Васильович 
Розвиток державно-приватного партнерства в системі професійної (професійно-технічної) освіти: автореф. дис. ... д.філософ : 281 - Публічне управління та адміністрування / В. В. Циган ; Державний заклад вищої освіти "Університет менеджменту освіти". — 2021 — укp.

У дисертаційній роботі узагальнено науково-теоретичні основи, обґрунтовано базові теоретичні положення та розроблено практичні пропозиції щодо розвитку державно-приватного партнерства в системі професійної (професійно-технічної) освіти в умовах реформування та модернізації освітньої галузі.Узагальнено наукові підходи та міжнародну практику щодо застосування поняття “державно-приватне партнерство”, сутності, принципів, ролі та функцій державно-приватного партнерства в системі освіти, класифікації та специфіки проєктів державно-приватного партнерства в освітній галузі.Проаналізовано сутність, принципи, основні характеристики державно-приватного партнерства в системі професійної (професійно-технічної) освіти, розроблено комплексний механізм державно-приватного партнерства в системі професійної (професійно-технічної) освіти.Запропоновано імплементувати в Україні методи державно-приватного партнерства, які використовуються в зарубіжних країнах, а саме: спільне з роботодавцем моделювання та інтеграція систем освіти; фінансова допомога закладам освіти з боку приватних партнерів, законодавче унормування їх фінансової участі; дерегуляція та спрощення державно-приватного партнерства у сфері професійно-технічної освіти; широкі повноваження закладів освіти та уповноважених органів при укладенні договорів ДПП; реальні механізми впливу приватного партнера на зміст та результати навчання; спільне прийняття рішень при формуванні замовлення на підготовку кадрів, навчальних програм та процесів, які враховують потреби приватних партнерів та здобувачів освіти; активне впровадження дуальної форми освіти; внутрішнє забезпечення якості освіти за участю роботодавців; податкові пільги для приватних партнерів – роботодавців.Проаналізовано нормативно-правове та організаційне забезпечення державно-приватного партнерства в системі П(ПТ)О та визначено основні напрями удосконалення шляхом внесення в законодавство змін щодо форм державно-приватного партнерства, адаптованих до системи П(ПТ)О та відповідних правовідносин між суб'єктами партнерства. Визначено актуальність посилення інституційної спроможності місцевих органів виконавчої влади й органів місцевого самоврядування щодо управління системою П(ПТ)О в умовах децентралізації. Охарактеризовано особливості фінансово-економічного механізму державно-приватного партнерства в системі П(ПТ)О в умовах децентралізації. Розроблено пропозиції щодо забезпечення якості освіти та інноваційного розвитку закладів П(ПТ)О на засадах державно-приватного партнерства, до яких зараховано. Проаналізовано організаційні засади державно-приватного партнерства в системі П(ПТ)О на регіональному рівні. Запропоновано формування ефективної системи управління регіональною системою професійної (професійно-технічної) освіти на засадах державно-приватного партнерства, яка передбачає наявність регіональної стратегії (програми), системний моніторинг ринків праці та освіти, прогнозування потреби у кваліфікованих робітничих кадрах, якісне формування регіонального замовлення на підготовку кваліфікованих робітників, ефективну діяльність регіональних рад.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського