Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U100376<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Шевченко Людмила Миколаївна 
Підготовка майбутніх учителів початкової школи із застосуванням хмарних технологій у процесі вивчення фахових дисциплін: автореф. дис. ... д.філософ : 015 - Професійна освіта (за спеціалізаціями) / Л. М. Шевченко ; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. — 2021 — укp.

У дисертації обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи із застосуванням хмарних технологій у процесі вивчення фахових дисциплін. В роботі визначено поняття «готовність майбутніх учителів початкової школи до використання хмарних технологій у професійній діяльності» як інтегративне особистісне утворення, сукупність предметних знань, умінь, навичок, професійно-особистісних якостей, необхідних для успішного використання хмарних технологій у професійній діяльності; теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до використання хмарних технологій у професійній діяльності (мотивація майбутнього педагога до здобуття теоретичних знань засобами хмарних технологій; організація навчання з використанням можливостей хмарних технологій; упровадження ефективних форм, методів і засобів навчання, що сприяють формуванню готовності до використання цих технологій у професійній діяльності; використання в професійній діяльності знань, умінь та навичок застосування хмарних технологій), що сприяють позитивним змінам у рівнях сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до використання хмарних технологій; визначено критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний), показники (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний) та рівні (низький, середній, достатній, високий) сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до використання хмарних технологій у професійній діяльності; розроблено структурно-функціональну модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи із застосуванням хмарних технологій, яка охоплює методологічно-цільовий (мета, завдання, підходи, принципи), змістово-діяльнісний (компоненти, педагогічні умова, форми і методи) та діагностико-результативний (критерії та рівні) блоки, що впливає на формування готовності майбутніх учителів початкової школи до використання хмарних технологій у професійній діяльності.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського