Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U100378<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Каганцова Тетяна Миколаївна 
Професійний розвиток керівників гуртків фізико-математичного спрямування закладів позашкільної освіти в системі післядипломної освіти: автореф. дис. ... д.філософ : 011 - Освітні, педагогічні науки / Т. М. Каганцова ; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. — 2021 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування та практичне розв'язання важливого наукового завдання щодо професійного розвитку керівників гуртків фізико-математичного спрямування закладів позашкільної освіти (ЗПО) в системі післядипломної освіти. У ході наукового пошуку виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови професійного розвитку керівників гуртків фізико-математичного спрямування ЗПО; розроблено структурно-функціональну модель професійного розвитку керівника гуртка фізико-математичного спрямування ЗПО в системі післядипломної освіти, що охоплює три взаємопов'язані блоки та відображає алгоритм процесу професійного розвитку; визначено критерії, показники та рівні професійного розвитку керівників означених гуртків у системі післядипломної освіти; запропоновано професіограму керівника гуртка фізико-математичного спрямування ЗПО (загальна характеристика професії, що охоплює мету, завдання та основні компетентності, якими має володіти керівник гуртка, критерії оцінювання його професіоналізму; санітарно-гігієнічні умови та умови безпеки праці керівника гуртка фізико-математичного спрямування ЗПО; основні професійні вимоги до особистості працівника; матеріальне забезпечення та перспективи зайнятості); сформульовано авторське трактування поняття «професійний розвиток керівників гуртків фізико-математичного спрямування ЗПО»; уточнено: зміст поняття «професійний розвиток» як тривалий складний процес досягнення педагогом таких позитивних змін у професійній діяльності, як мотивація до вдосконалення власної майстерності; застосування нових методик, обміну досвідом, самоосвіти тощо; упровадження методик для підготовки вихованців до різних конкурсів, олімпіад, виставок творчих напрацювань, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт МАН тощо; системне підвищення рівня кваліфікації (педагоги з вищим кваліфікаційним рівнем забезпечують, відповідно, вищі прогностичні результати освітньої діяльності вихованців); набуття педагогом ЗПО досвіду роботи, а відтак і майстерності в організації освітньої діяльності; поглиблення інформаційного складника освітньої діяльності (володінння інформаційно-комунікаційними технологіями та вміле використання їх під час гурткових занять у ЗПО).

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського